За допомогою онлайн-сервісів можна отримати наступні послуги:

  • реєстрація бізнесу (за модельним статутом);
  • довідка, виписка;
  • інформація про нерухомість: свідоцтво про право власності, витяг про державну реєстрацію, рішення про зупинення розгляду заяви/ відмову у реєстрації прав.

Відомості з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення (далі- Реєстр) надаються у вигляді витягу з Реєстру та інформаційної довідки.

Інформація з Реєстру також надається під час звіряння переліку осіб, звільнених з посад у зв’язку з притягненням до відповідальності за корупційні правопорушення, з відомостями, що містяться в Реєстрі.

Витяг з Реєстру - документ, який свідчить про внесення відомостей про особу до Реєстру або про відсутність відомостей про таку особу в Реєстрі, отриманих за параметрами пошуку.

Електронна петиція — це особлива форма колективного звернення громадян до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, органу місцевого самоврядування.

Петиція (лат. petitio) — індивідуальна або колективна вимога, звернення, пропозиція, скарга, прохання, клопотання, яка подається у органи державної влади у письмовій формі.

Електронна петиція розглядається як розширення права громадян на звернення до органів державної влади визначеного Конституцією України (стаття 40). 

Електронна петиція подається та розглядається в порядку, передбаченому статтею 23-1 Закону України "Про звернення громадян".

Конституція України, при висвітленні конституційно-правового статусу людини та громадянина спирається на ліберальну концепцію прав. В Конституції України (переважно в розділі П) визначено такі групи основних прав: громадянські, політичні, економічні, соціальні, екологічні, культурні, сімейні.

Громадянські права – можливості людей, що характеризують їхнє фізичне та біологічне існування, задоволення матеріальних, духовних та деяких інших потреб. Сюди відносять такі суб'єктивні права: на життя; на недоторканність особи, житла, на таємницю листування, телефонних розмов, телеграфної та іншої кореспонденції; на вибір місця проживання, свободу пересування, на вільне залишення території України та повернення будь-коли в Україну; на свободу власної думки і слова, на вільне виявлення своїх поглядів і переконань; вільно збирати, зберігати, використовувати й поширювати інформацію усно, письмово та в інший спосіб на свій вибір; на свободу світогляду, віросповідання та ін.

Згідно ст. 244 Цивільного кодексу України довіреністю є письмовий документ, що видається однією особою іншій особі для представництва перед третіми особами.     

Особа, яка бажає видати довіреність, має бути повністю дієздатною (досягти 18-ти років). На видачу неповнолітньою особою (з 14 до 18 років) довіреності щодо транспортних засобів або нерухомого майна повинна бути письмова нотаріально посвідчена згода батьків (усиновлювачів) або піклувальників і дозвіл органу опіки і піклування. Також, нотаріусу необхідно надати паспорт громадянина України та довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру.

За працівниками, призваними на строкову військову службу на особливий період зберігаються місце роботи, посада і компенсується із бюджету середній заробіток у фермерських господарствах, сільськогосподарських виробничих кооперативах незалежно від підпорядкування та форми власності і у фізичних осіб - підприємців, в яких вони працювали на час призову.

Відповідний Закон України "Про внесення змін до статті 119 Кодексу законів про працю України щодо працівників, призваних на військову службу під час мобілізації на особливий період" прийняла Верховна Рада України.

Верховна Рада ухвалила закон, який передбачає механізм формування і виконання бюджетів створених об'єднаних територіальних громад, а також недопущення зниження якості бюджетного забезпечення в тих територіальних громадах, які не об'єднались після ухвалення закону «Про добровільне об'єднання територіальних громад».

За прийняття закону №3490 «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо особливостей формування і виконання бюджетів об'єднаних територіальних громад» проголосували 242 народних депутати за необхідних 226.

Користувач Веб-порталу з використанням функціональних можливостей може:

  • заповнити заяву (передбачену Правилами державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, Правилами внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, Інструкцією з ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, звернення для їх подальшого надсилання безпосередньо засобами Веб-порталу до відділів державної реєстрації актів цивільного стану);

  • надіслати до відділів державної реєстрації актів цивільного стану скан-копії документівнеобхідних для державної реєстрації актів цивільного стану, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, у форматі, придатному для роздрукування або зчитування цих документів в електронному вигляді;

  • здійснити попередній запис на відвідування відділу державної реєстрації актів цивільного стану із зазначенням зручних дати і часу;

  • оплатити з використанням платіжних систем послуги відділів державної реєстрації актів цивільного стану;

  • отримати консультації працівників відділу державної реєстрації актів цивільного стану щодо надісланих через Веб-портал заяв або звернень.

З січня 2013 року в Україні діє безоплатна вторинна правова допомога у кримінальних справах.

З першого липня 2015 року малозабезпечені люди та інші уразливі верстви населення можуть безкоштовно отримати послуги адвоката у цивільних та адміністративних справах. Безоплатна вторинна правова допомога, про яку стільки говорили, нарешті набирає реальних обрисів.